TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • Silvya

    kan iemand mij vertellen hoe ik het filter schoon maak/vervang

  • Joris

    Hallo allemaal,

    Ik wil even reageren op het feit dat ik andere olie dan zibro gebruikt heb haveka, maar dit is troep!!! mijn kachel is kapot gegaan en ik kreeg dus geen garantie van de hoofdleverancier door slechte brandstof en de reparatie kosten waren hoog. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam uit bij de site www.zibro-outlet.nl en die vertelde mij hetzelfde verhaal, alleen zij wilden hem wel repareren en zij waren aannemelijk goedkoper! Ik was in eerste instantie een beetje huiverig voor de situatie maar na een dag kreeg ik al bericht dat mijn kachel gemaakt en gereinigd was. Ik heb hem weer als nieuw terug gekregen. Ik heb ook gelijk wat dingen laten vervangen (zeefje en kous) en gebruik nu gewoon zibro brandstof, want uiteindelijk is het niet waard dat mijn kachel kapot gaat. Ik had geinformeerd of zibro-outlet.nl ook brandstof verkocht maar nog niet, ze waren er wel mee bezig om het voor elkaar te krijgen. Maar verder hebben ze bijna alles.

    Misschien een tip voor de mensen met een zibro kachel die kapot is gegaan en goedkoop willen laten repareren?

    Mvg. Joris Voets

    p.s. Ik gebruik een Zibro R421E

  • Joris

    Mijn ervaringen zijn slecht met deze brandstof, mijn kachel is kapot gegaan en mijn garantie van 4 jaar is weg! niet doen is mijn advies! ik heb hem gelukkig nog redelijk goedkoop kunnen laten repareren bij www.zibro-outlet.nl

  • Harry van der Kamp (Haveka Bouwprodukten)

    Ik heb Joris Voets niet geleverd en ik ga er vanuit dat dit iemand van www.zibro-outlet.nl is die last heeft van het product Turboheat.

    Er heeft zich bij mij geen klant gemeld die door gebruik van de Turboheat problemen heeft gekregen met een Zibro Kachel.

    Dit is ook niet mogelijk omdat dit een hoogwaardige isoparafine is die niet onder doet voor de kristal.

    Harry van der Kamp

    Haveka Bouwprodukten

  • Jan

    Ik heb deze olie ook gebruikt, en het bevalt prima, maar ook die van de Action, en lampenolie van de supermarkt, Kortom drie brandstoffen gebruikt en ik neem geen verschillen waar!

  • J.Evertz

    Hallo.

    Ik heb op verschillende site s gekeken.

    Je moet eens kijken op de site promties.be.

    Daar verkopen ze TOSAINE voor 29.95 euro.

    En is net zo goed als zibro petroleum.

    Hoop dat je er wat aan hebt.

    Gr Jan.

  • Paul

    hallo,

    nav bericht goedkopere action lampenolie hierna gekeken bij deze winkel.

    hadden maar 1 soort, zwarte fles parafine lampolie klasse C5 van 1,69.

    dus duurder maar kan deze ook?

    Paul

  • Dirk

    N.a.v. van de berichten hier, naar de Action gegaan vandaag. Prijs Euro 1,65 per ltr. Is dus 33 euro per vat v 20 ltr. Ik betaal in Amsterdam tussen de 40 en 50 euro voor Zibro Kristal. Het is een zwarte fles/zwarte puntdop. Gevuld met 99% Normale C5-20 Paraffine, kleurloos. De tank van Zibro dubbelbrander gevuld en ga vanavond even stoken en ruiken.

  • Dirk

    Ik heb Zibro kristal staan en de Lampoil van de Action. Even mijn neus in (boven) beide vloeistoffen gehouden en ruiken beiden naar niets. Pfff…inmiddels 24 C hier :-)

  • Atonio

    Hallo All,

    In België witte olie gehaald, bij het aan/uit zetten van de kachel is een klein beetje wassem te ruiken, als de kachel even brand is het reukloos.

    Ik heb zelf een laserkachel en gebruik deze olie al twee jaar zonder problemen. 40 ltr. voor € 37. gehaald in november 2010

    Gr, Antonio