TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

• Johan van leeuwen

Bij boni voor een redelijke prijs, gewoon inde schappen te vinden .

Groetjes,Johan

• rene

ruben:

ik zou even de gebruiksaanwijzing door lezen daar staat dat je zuivere olie moet stoken zoals zibro olie

anders gewoon even met de shell bellen dat zij volgens zibro geen zuivere olie verkopen.

• Bert

In december 2012 reukloze petroleum C gekocht voor 1,10 euro aan de pomp.

Kenis F NV (Beerse)

Rijkevorselseweg 5 , 2340 Beerse

014 61 21 41

In januari 2013 reukloze petroleum (ik weet niet of het B of C is) gekocht voor 1,04 euro de liter. Aardige vrouw heeft een pomp in een loods.

Net over de grens bij breda vlak bij de snelweg

Bogaerts H (Brecht)

Brecht - Mazout

Gasthuisstraat, 34

2960 Brecht

003233139459

Let op: maandag gesloten. Wel even bellen van te voren.

• daido

Ik heb op onderstaand adres reukloze petroleum (ik weet niet of het B of C is) gekocht voor 1,04 euro per liter in jan 2013. Aardige vrouw, heeft in een loods een pomp. Wel even van te voren bellen en op maandag gesloten. Het is net over de grens voorbij breda vlak bij de snelweg.

Bogaerts H (Brecht)

Gasthuisstraat 4 , 2960 Brecht

03 343 94 59

Hier heb ik in dec 2012 PETROLEUM C gekocht voor 1,10 euro per liter. Het is een tankstation.

Kenis F NV (Beerse)

Rijkevorselseweg 5 , 2340 Beerse

Routebeschrijving

014 61 21 41

• Stefan

Vandaag, 22-02-2013, gehaald bij Hubo bouwmarkt te Lanaken (Belgie) Zibro petroleum, 20 liter, kosten: 36 euro. Volgens de medewerker aldaar in alle Hubo bouwmarkten in belgie te verkrijgen voor deze prijs.

• ajaciedforlife

Iemand enig idee of ik de Belische petroleum in mijn Zibro laser kachel SRE186 kan gooien? En is dieze petroleum hetzelfde als lampenolie C?

• Geertgs

camper.startpagina.nl Schreef:

——————————————————-

> Ik kwam vandaag deze advertentie tegen:

> http://www.speurmarkt.nl/advertentie/210712/zuiver

> e-petroleum-kerosine.html heeft iemand ervaring

> met deze olie?

• m Goesten

graag informatie omtrend lampen olie en of zibro olie

een vrijblijvende offerte

wat betreft prijs

en is bestemd voor buiten oa fakkels

met een oplage van evt 50-100 flessen

mvg maria

• Harry

Maar is het wel zeker dat een ACTION vestiging ook lampolie verkoopt,al dan niet onder een blauwe dop.

Ik was zojuist op de site van action,vulde lampolie in op de zoekbalk en kreeg nul op request.

Nu woon ik in Schoonhoven,de dichts bijzijnde vestiging van action in een 20 kilometer bij mij vandaan.

Dus voor ik de moeite neem om daar naartoe te gaan wil ik eerst wel zekerheid dat die olie daar te verkrijgen is.

Niet dat ik lui ben,maar om nu voor niets te gaan….Mwah.