TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

• Hendriksen

Ik haal altijd de olie in Lommel van de pomp. Betaal de helft van de Zibro. Helaas is de pomp momenteel kapot en moet ik even iets anders. Is rode Diesel (hier bij de pomp) een alternatief ?

Veja

• Veja

Waar haal je een kous voor € 7.00. Heb er ruim € 50.00 voor betaald.

Gr. Veja

• cor van dongen

jullie kunnen allemaal mooi ouwehoeren, maar er is gewoon geen enkel alternatief om goedkoper uit te zijn met een ander middel dan zibro kamin.

TOSAINE is in nederland bij de leveranciers net zo schreeuwend duur dan zibro,en als het al een paar euro goedkoper is dan komen de leverings kosten om de hoek kijken.

ik wil gerust 6 jerrycans van 20 liter i n een keer in slaan voor 1 wintertje, maar, als ik het dan uitreken ben ik net zo duur uit dan dat ik het ga halen om de hoek bij MULTI MATE.

en dan eens wat

ik heb lampolie van appie hein in mijn zibro kacheltje gedaan, dat kostte dus gewoon 1 euro en 62 cent de liter(maakt verder niet uit)

nou de kachel gloeide bij lange na niet op ,zo als bij zibro vulling en het werd niet warm. einde verhaal

En het ging hier gewoon om het merk FARMLIGHT(ook gewoon te koop bij action,dekamarkt etc.)

ik heb na een bericht van RADAR, stad en land afgezocht naar het ultieme merk LIQUIFILL

want dat was dus te koop bij ACTION… nou vergeet het maar ze weten bij action helemaal van niets, niet in ijmuiden, haarlem,beverwijk,of alkmaar.

Trouwens ik weet zowieso geen leverancier te vinden, ja waarschijnlijk in belgie, maar die sturen het niet op naar ijmuiden holland(hoewel, misschien met een giga leverings rekening)…oja groene petroleum zou ook een optie kunnen wezen,ja……………………………..waar haal ik het vandaan????????????????????

prettige feestdagen, ik haal wel weer 3 jerrycans bij multimate a 46.50, daar kom ik wel weer de koudste weken mee door, oh oh wat een ellende

• peter jeuken

Hallo,

Heb in Oostenrijk een Zibrokachel ,deze gestookt met rode huisbrandolie(via de pomp,vorig jaar iets meer dan 1 eur) welke ook door de Oostenrijkers wordt gestookt.Dit gaat prima jaren lang ,mocht de kachel toch een storing aangeven dan de tank leeg maken of andere nemen en een paar uur laten branden op zibro olie tot de brander is schoongebrand.Geeft zeer veel warmte.

mvg.

• Johan B.

Betaal € 50,00 voor 20L is absurd. Prijs moet drastisch om laag kan zeker met € 15,00 goed koper.

• Johan B.

brand stof zo als van petroleum kachels dus onder anderen ZIBRO OLIE. Moet je niet langer dan een jaar bewaren

de kwaliteit gaat daar door achter uit.

Groet Johan

• Johan B.

als je andere olie beruik wat Zibo voorschrijft ben je gerantie kwijt als er iets gebeurd, zou het niet doen.

groet Johan

• Johan B.

cor van dongen Schreef:

——————————————————-

> jullie kunnen allemaal mooi ouwehoeren, maar er is

> gewoon geen enkel alternatief om goedkoper uit te

> zijn met een ander middel dan zibro kamin.

> TOSAINE is in nederland bij de leveranciers net zo

> schreeuwend duur dan zibro,en als het al een paar

> euro goedkoper is dan komen de leverings kosten om

> de hoek kijken.

> ik wil gerust 6 jerrycans van 20 liter i n een

> keer in slaan voor 1 wintertje, maar, als ik het

> dan uitreken ben ik net zo duur uit dan dat ik het

> ga halen om de hoek bij MULTI MATE.

> en dan eens wat

> ik heb lampolie van appie hein in mijn zibro

> kacheltje gedaan, dat kostte dus gewoon 1 euro en

> 62 cent de liter(maakt verder niet uit)

> nou de kachel gloeide bij lange na niet op ,zo

> als bij zibro vulling en het werd niet warm. einde

> verhaal

> En het ging hier gewoon om het merk FARMLIGHT(ook

> gewoon te koop bij action,dekamarkt etc.)

> ik heb na een bericht van RADAR, stad en land

> afgezocht naar het ultieme merk LIQUIFILL

> want dat was dus te koop bij ACTION… nou vergeet

> het maar ze weten bij action helemaal van niets,

> niet in ijmuiden, haarlem,beverwijk,of alkmaar.

> Trouwens ik weet zowieso geen leverancier te

> vinden, ja waarschijnlijk in belgie, maar die

> sturen het niet op naar ijmuiden holland(hoewel,

> misschien met een giga leverings rekening)…oja

> groene petroleum zou ook een optie kunnen

> wezen,ja……………………………..waar

> haal ik het vandaan????????????????????

> prettige feestdagen, ik haal wel weer 3 jerrycans

> bij multimate a 46.50, daar kom ik wel weer de

> koudste weken mee door, oh oh wat een ellende

Je hebt helemaal gelijk. er is geen goedkoper zibro kristal

gaan geen troep in mijn duren zibro kachel gebruiken.

beste groet Johan

• rene

ik had/heb ook een nieuwe zibro en vanaf dag 1 direct gewone petroleum er in gedaan zelfde brand waarde zelfde soortelijk gewicht.

en na 2 maanden al € 200,= gespaart dus wat nu garantie als die zibro kapot gaat koop ik een nieuwe van de gespaarde kosten

• hvoers

Hendriks, kun je mij vertellen bij welke pomp in Lommel je altijd petroleum haald, dan ge ik hem daar ook halen.