info hobby 600

  • ron

    hoi allemaal wij hebben een hobby 600 wie weet waar we de onder delen kunmen kopen zo als een tank dop met sleutel en de deur op hanging en verder info daar over allemaal welkom

    gr ron verstraten uit oss

  • jan everwijn

    Ben net in bezit van hobby 600 uit 1999. Vorige eigenaar heeft de dinette omgebouwd naar een l-bank. Ik wil de oorspronkelijke situatie terugbrengen. Het gaat om de bank achter de bestuurdersstoel.

    Wie kan mij helpen met foto's van de inrichting van die bank. Staa(n)t daar ook de huishoudaccu(S)?

    Waar kan ik de blauwe stof mogelijknog krijgen?

    Woon in de buurt van Alkmaar.

  • wil peters

    ik heb een hobby 600 1994 met een kapotte printplaat wie kan mij helpen.hij is gedeeltelijk doorgebrand.

  • wil.peters

    wil peters Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb een hobby 600 1994 met een kapotte

    > printplaat wie kan mij helpen.hij is gedeeltelijk

    > doorgebrand. riewil@versatel.nl

  • Ray

    Hallo campereigenaren,

    Wij zijn op zoek naar een Hobby 600 tussen 1982 en 1994.

    Waar moeten we echt op letten. Wordt voor ons de eerste camper en vinden de indeling van de 600 perfect.

    Mochten jullie een goede weten tot 8000,- laat het ons dan ook weten. We hebben geen haast als het maar een goede camper is met zoveel mogelijk historie.

    We horen er graag van,

    Met vriendelijke groet,

    trade.handel@zeelandnet.nl

  • A v Oosterhout

    Hoi Ray

    Ik heb een hobby 600 uit 1987 .

    Kijk maar op SPEURDERS.NL het is er een met voortent er bij.

    Groetjes A v Oosterhout

  • unieko

    Hallo Ron wij hebben ook een 600 uit 1985 en ik doe als ex-automonteur het onderhoud zelf, de meeste onderdelen kopen we via internet en tips die we krijgen daarnaast repareren we zoveel mogelijk wat kapot gaat, onze hobby heeft bij de laatste apk een steekproef gehad waarbij de keurmeester de opmerking had “'ik heb nog nooit een gezien die er zo goed uitziet” betere complimenten kan je niet krijgen.

    We hebben afgelopen zomer de motor intern laten reinigen met Wuerz injectorreiniger/motorreiniger en hadden daarna plm 15% minder brandstofgebruik en geen rookwolk meer als we starten.

  • unieko

    ik heb de printplaat van ons wel eer aan de gang gekregen en helemaal overgesoldeerd kan wel eens kijken als het nog moet

  • unieko

    op de site van de Duitse hobby 600 club kan je tekeningen downloaden

  • wim siebers

    help!

    ik zoek een acceleratiemembraam voor mijn Hobby600 bj 1985 met hand shoke

    Kan iemand mij vertellen waar ik die zou kunnen kopen?

    ben je eeuwig dankbaar voor een tip!

    een vriendelijke groet,

    wim siebers