Het is schandalig hoe sommige winkels zulke prijzen durfen te vragen voor een kan Zibro brandolie.
Je kan gewoon die petroleum aan de pomp kopen, stinkt net zo hard als de overige brandstoffen, ook de dure !
A: Het is veel goedkoper 1,30 de liter (gemiddeld) is ook gelig van kleur en brand ook zonder stinken, maar…………… zorg voor een goede verbranding.
B: Koop geen kousen van Marktplaats anders dan “Zibro ”dan ben je de pisang, slechte verbranding nemen slecht brandstof op etc etc.
Zibro is een merk, net zoals Toyota en BMW of welk merk dan ook, zij hebben geen fabrieken voor brandstof net zo min als Zibro! "Wat overigens uit een Aziatisch land komt. Zij leveren gewoon ontkleurde brandstof niet meer en niet minder.
Zwavel gehalte is minder hahaha ja en wie heeft het persoonlijk kunnen meten ?
Vroeger brandde alles op petroleum en ja………………..de meeste oudjes leven nog steeds )
Vooral lekker die dure rotzooi kopen, want dan kan je voor het zelfde gemak een gasleiding leggen en er een bus gas aanhangen, want dat is nog steeds goedkoper !!
Ik heb al 3 jaar de action flessen in gebruik. Geen stank, en geen ellende. Ook niet met de 2 liter flessen die men eerder ook verkocht.
Nu bleek dat de action ze niet meer verkoopt. Grrrrrrrrr. Uit het assortiment genomen (hoe verzin je het)
Maar goed, de plaatselijk supermarkt op de hoek had nog wel flessen lampenoil staan. Met de naam Farmlight.
Man wat hebben wij een hoofdpijn gehad. Het heeft dagen geduurd voor we echt van de stank af waren.
Ik heb nu een fles Zibro opgehaald voor 42 euries. Nu eerst maar eens de kou het land uit en rustig zoeken naar een alternatief.
De Action is weer een klant armer !!
Johan Schreef:
——————————————————-
> Ik heb al 3 jaar de action flessen in gebruik.
> Geen stank, en geen ellende. Ook niet met de 2
> liter flessen die men eerder ook verkocht.
> Nu bleek dat de action ze niet meer verkoopt.
> Grrrrrrrrr. Uit het assortiment genomen (hoe
> verzin je het)
> Maar goed, de plaatselijk supermarkt op de hoek
> had nog wel flessen lampenoil staan. Met de naam
> Farmlight.
> Man wat hebben wij een hoofdpijn gehad. Het heeft
> dagen geduurd voor we echt van de stank af waren.
> Ik heb nu een fles Zibro opgehaald voor 42 euries.
> Nu eerst maar eens de kou het land uit en rustig
> zoeken naar een alternatief.
> De Action is weer een klant armer !!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?