TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • Liane

    Het is schandalig hoe sommige winkels zulke prijzen durfen te vragen voor een kan Zibro brandolie.

  • Richy

    Je kan gewoon die petroleum aan de pomp kopen, stinkt net zo hard als de overige brandstoffen, ook de dure !

    A: Het is veel goedkoper 1,30 de liter (gemiddeld) is ook gelig van kleur en brand ook zonder stinken, maar…………… zorg voor een goede verbranding.

    B: Koop geen kousen van Marktplaats anders dan “Zibro ”dan ben je de pisang, slechte verbranding nemen slecht brandstof op etc etc.

    Zibro is een merk, net zoals Toyota en BMW of welk merk dan ook, zij hebben geen fabrieken voor brandstof net zo min als Zibro! "Wat overigens uit een Aziatisch land komt. Zij leveren gewoon ontkleurde brandstof niet meer en niet minder.

    Zwavel gehalte is minder hahaha ja en wie heeft het persoonlijk kunnen meten ?

    Vroeger brandde alles op petroleum en ja………………..de meeste oudjes leven nog steeds :))

    Vooral lekker die dure rotzooi kopen, want dan kan je voor het zelfde gemak een gasleiding leggen en er een bus gas aanhangen, want dat is nog steeds goedkoper !!

  • Johan

    Ik heb al 3 jaar de action flessen in gebruik. Geen stank, en geen ellende. Ook niet met de 2 liter flessen die men eerder ook verkocht.

    Nu bleek dat de action ze niet meer verkoopt. Grrrrrrrrr. Uit het assortiment genomen (hoe verzin je het)

    Maar goed, de plaatselijk supermarkt op de hoek had nog wel flessen lampenoil staan. Met de naam Farmlight.

    Man wat hebben wij een hoofdpijn gehad. Het heeft dagen geduurd voor we echt van de stank af waren.

    Ik heb nu een fles Zibro opgehaald voor 42 euries. Nu eerst maar eens de kou het land uit en rustig zoeken naar een alternatief.

    De Action is weer een klant armer !!

  • Erik

    Ruben, je wordt volgens mij betaald om dat te schrijven. Zo houd je de mythe in stand en de prijs (veel te) hoog!

  • Ron

    Johan Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb al 3 jaar de action flessen in gebruik.

    > Geen stank, en geen ellende. Ook niet met de 2

    > liter flessen die men eerder ook verkocht.

    > Nu bleek dat de action ze niet meer verkoopt.

    > Grrrrrrrrr. Uit het assortiment genomen (hoe

    > verzin je het)

    > Maar goed, de plaatselijk supermarkt op de hoek

    > had nog wel flessen lampenoil staan. Met de naam

    > Farmlight.

    > Man wat hebben wij een hoofdpijn gehad. Het heeft

    > dagen geduurd voor we echt van de stank af waren.

    > Ik heb nu een fles Zibro opgehaald voor 42 euries.

    > Nu eerst maar eens de kou het land uit en rustig

    > zoeken naar een alternatief.

    > De Action is weer een klant armer !!

  • ron

    Gebruik al drie jaar de Turboheat van Haveka. Stuk goedkoper dan de originele zibro kristal en geen enkel probleem met de kachel gehad. Alleen bij aanzetten en uitzetten ruik je wat, maar dat had ik bij de originele Zibro ook. Verder helemaal reukloos.

  • bianca

    helaas is deze lampenolie niet meer te koop bij de lidll.

    weet iemand waa deze nog wel te koop is?

    reactie's graag naar bovenstaand e-mail adres.

    bij voorbaat dank.

  • nancy

    wij stookte ook op farmlight olie,gaat prima,maar prijs is schandalig omhoog gegaan.betaalde altijd 1,25 is nu naar 1,59 wie weet er een goedkopere oplossing

  • freek

    Ben ook bij Action geweest in Leidsenhage in Leidschendam. Geen lampenolie meer, is uit de verkoop gehaald. Reden: misschien wel de Zibro concurrentie. Bij de C1000 hebben ze ook lampenolie, C5-20, merk Farmlight. Kost 1,59 Euro/liter.

  • johan

    Bij Dirx drogisterijen 1,49 of bij Boni supermarkten was ook 1,49